mandag den 8. november 2010

Gurli Gris

"Mor, vær lige stille. Jeg snakker lige med ham der Gurli Gris oppe på døren."

Så vidt jeg ved har vi ikke nogen gris på døren, men storesøster mente at grisen sad ovenpå døren i morges. Og HAN (hvad sker der lige for barnet?) ville gerne købe et nyt navn. Det var vel nok heldigt at jeg havde en hel tube navne stående ved håndvasken.

På et tidspunkt glemte jeg det, og kom til at lukke døren...

Du godeste... Jeg anede ikke at en gris kunne skrige SÅ højt. Eller jo, det vidste jeg faktisk godt, man er vel jyde. Man bliver bare alligevel ret forskrækket når man ikke lige kan se kræet, og barnet skriger pænt højt for det.

Er spændt på om der kommer flere usynlige venner på besøg. Nogle gange er hele børnehaven inde på hendes værelse, så hun skal skynde sig at blive færdig med "pausen" = middagsmaden. Fik jeg nævnt at hun kun lige er blevet tre år. Skøre unge ;-)

Se også