lørdag den 12. februar 2011

Jordbærmaries guldkorn

Det sidste lange stykke tid er gået med sygdom og manglende overskud, men jeg kan da lige poste en håndfuld citater fra da Jordbærmarie var 2,5 år.

"Man kan ikke nå månen, den er for langt væk, men hvis man kravler op på stigen kan man..."
----------------
"Jeg ææælsker smoothie - jeg kan også godt lide dig far."
----------------
"Se jeg er en mand."
"Nej du er en pige."
"Er du en pige?"
"Ja."
"Er far en mand?"
"Ja."
"Er far en sæl?"
"..... øh..."
----------------

"Min numse er forkølet - Den hoster!"
----------------

"Mor, jeg spiser smadder..."
"HVAD spiser du???"
"Smadder - leverpostejsmadder"
----------------

"Du har en tyk mave mor“ 
"Mmm, hvorfor har jeg det?"
"Fordi der er en baby derinde, og den ligger og breder sig."
----------------

 "Jeg vil gerne danse med en sød mand med slips, men hvis han ikke vil, så danser jeg bare med far."
----------------

 "Mor, det går for ambulangsomt!"

Se også